Sunday, 21 June 2009

~mesir vs usa....konfederasi piala dunia..~

salam...
ari nih mesir melawan usa dalam konfederasi piala dunia....bajet ari nih boleh la monang mcm lawan italy ari tuh...rupe nye......errgggghhhhhhhhh...mcm hampeh...mungkin terlalu jobo ats kemenangan menentang italy(team feveret den tuh..) ari tuh menyebab kan beliau kecundang di kaki usa yang xla terer mane pon,pelawanan antare mesir dan usa itu disaksi kan oleh lbh krg 10 org di tgkat 3 imarah syurtah atau lebih di kenali dgn ganub saina...penonton rate2 nye kecewa dgn persembahan pasukan feveret mereka tersebut...di sini saye ade menemu bual beberape org peminat dan penyokong mesir....sile ikuti temu bual saye bersame mereka...

mr.apest ; salam alaik sedare doli(name manje kepade adli)...
doli ; salam alaik sedare apest y hensem...
mr.apest ;ye soklan pertame saye kpd sedare..adek sedare sehat..??
doli ; abah ko...!!!(marah sbb bajet aku nk usha adek die..)
mr.apest ;weh...abah2 jgn men,den sepak ko kang...

bergaduh selame 10 minit.................
10 minit kemudian..........

mr.apest ;ok berbalek topik td...bagaimana kah perasaan anda terhadap saye..x,mksd saye,perasaan anda selepas mesir dibelasah teruk pade mlm nih...
doli ;ye...saye rase amat sayu dan sedih skali apabile team feveret saye kecundang dgn teruk nye di tgn usa pade mlm nih..mereke seoleh2(ustd khidr) tak mendapat rentak perlawanan,rate2 dr mereka saye tgk kerap menggaru2 celah kelangkang mereka,mngkin kurap agak nye...jd saye xbuleh nk ckp bnyk2 nih sbb sy nk kene anta adek angkat saye mad razak ke airport pade mlm nih,kemudian trus ke alex untuk berjumpe teman hidup saye...ok la ye sedare....
mr.apest ;owh...ok2..baik lah sedare adli,saye paham hubungan sulit anda,mksud sy kesulitan anda...

temu ramah kedua,bersame sedare aizal.....

mr.apest ;salam sedare aizal....
aizal ;apo salam2...ko xghoti la bg salam boto2....
mr.apest ;oppss,,,sori2 sedare,(terlupe bahawe aizal seorang y alim org nye)
aizal ;ha po deh ko nk...xnampak den tongah bertungkus lumus masak sup ayam untuk santapan kito mlm nih...den tapak an muko ko kang(dgn suare garang dan bengis muke nye..)
mr.apest ;hu....garang nye sedare aizal nih,period agak nye...xpe2 saye paham...ok sedare,ape pndapat sedare ttng perlawanan mesir dan usa malam nih....??
aizal ;owhhh...saye nih mmg peminat no 1 mosir nih,pade pendapatan sy la,jurulatih mesir xseharus nye meletakkan abou streka di bahagian mid,sepatut nye,beliau meletakkan pemain pujaan saye iaitu syukor adan...beliau amat terer dan memiliki semangat juang y tggi,tambahan pule wajah nye y kacak serte perot nye y taf tersebut...klu diletak kan syukor adan mungkin mesir boleh mencapai kemenangan y besar....
mr.apest ;owh..begitu ye sedare,,..tp bkn ke syukor adan pemain malysia,bkn mesir..??
aizal ;owh yeke...xtau sey do...hahahahahahahaha,,.....mampos la ko...hahahaha
mr.apest ;what the tut...(terpakse disenset kan ats sbb blog aku nih suci dr anasir jahat..)


temuramah dgn sedare syed zaki(bkn amr zaki)

mr.apest ;alo mera dos he...(alo sahabat ku-bahase hindustan)
syed ;alo,mera nam he badsyah(alo name saye badsyah),

lalu syed mendendang kan lagu hindustan feveret nye itu....selepas 6 minit....................................

mr.apest ;da selesai ke sedare syed..??
syed ;owh...sudah2...maaf la,saye mmg smgt sket,xleh dgr hindustan2 nih...mmg nek shiekh la jwb nye....
mr.apest ;owh begitu...xpe la,suke ati sedare la...sy nk tnye pendapat sedare perlawanan mesir menentang usa nih...so ape pendapat sedare..?
syed ;baek la...sebena nye sy da donlod lbh dr 34 gb cerite bleach,sy berase bangge dapat men slow kan sket line umah saye,dan menyebab kan ahli beit(ahli rumah) saye hangin xtontu arah...ye bangge nye saye...hahahahahahahahahahahaha(ketawe riang dan puas)
mr.apest ;owh begitu ke....tapi rase nye bkn tuh soklan saye....
syed ;owh bkn eh.....klu bkn xpe la....sey nih klu tnye anime2 nih ghoti la...kot bola2 nih sey xbrapo minat na mosir nih...lantak dio la nk kalah ko apo ko...bkn dio saro hidop sey....




ye,begitu la antare riaksi penyokong2 pasukan mesir y dapat saye rakam kan...ternyate mereka kelihatan sedih dan muram....sekian sahaje la post ari nih...wslm....

0 comments: